Tanıma Tenfiz davası için gerekli belgeler nelerdir.

Her idari islemde oldugu gibi o olaya iliskin belgeler gerekmektedir. Tanima tenfiz davalarindada davanin içerigine ve detaylarina göre eklenmesi gereken baska belgelerde istenebilecegini hatirlatip, dava açilmadan önce gerekli belgeler ana hatlari ile söyledir;

Davacinin kimligi ve fotokopisi

Dava avukat ile yürütülecek ise, avukata verilmis vekaletname, yatirilan masraflara iliskin makbuz ve benzeri evraklar

Kesinlesmis yabanci mahkeme kararinin asli, yabanci merciilerce onanmis örnegi ve Noter onayli tercümesi

Kararin kesinlestigine dair yabanci ülke merciilerince verilmis olan karar ve tercümesi

Ayrica Yabanci mercilerce verilen kararlarin Türkiye’de resmi belge hükmünde olabilmesi için apostil serhi diye adlandirdigimiz serh zorunludur. Yukaridaki belgelerin onaylanmasi 'apostil serhi' olarak adalandirdigimiz islemle gerçeklesir.

Tanima Tenfiz ile ilgili detayli bilgi için Tanima tenfiz sayfamizi tiklayiniz.

Şimdi Ara
Hemen Sor